Zeer tevreden met de behandeling. Professioneel maar spontane dame.
Tirzah•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Heel fijn geholpen. Gina is erg vriendelijk en houd goed rekening met een gevoelige huid. Ik kom zeker terug.
L.O.•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Je wordt altijd correct geholpen, en de behandelingen zijn zo voorbij.
P.M.•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Het was voor mij de 3e keer waxen maar voor het eerst bij ‘Excellent Waxing’. Een zeer aangename waxbehandeling. Er werd aandacht besteedt aan ingegroeide haartjes en een gezellig gesprek gehad, voordat ik het wist stond ik alweer buiten. Bedankt!!
D.B.•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Gina is zo vriendelijk die weet ook echt wat ze doet. Heb best wel een gevoelige huid en moet zeggen dat ik de behandeling nauwelijks heb gevoeld ging ook echt snel. Mij blijft ze zeker zien