Fijne behandeling gehad. Sandy is zeer deskundig in haar vak en heeft een prettige benadering en houding naar klanten toe.
D.T.•meer dan 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Het is altijd fijn en ontspannend bij Sandy!
Het goed afstemmen van het juiste product waarbij er een goede combi is tussen wat goed is voor mijn huid en wat lekker vol voelt is prima gelukt.
Uiteraard direct een nieuwe afspraak gepland want het is gewoon een stukje liefde voor je huid
Thanx lieve Sandy
M.v.•meer dan 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Fijne behandeling. Dank je wel. Tot snel
M.B.•meer dan 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Bij Sandy ben je altijd thuis
Behalve dat Ze wonderen verricht met je huid is ze een goeie luisteraar
Love you
U.L.•meer dan 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Sandy luistert goed en heeft antwoord op al je vragen. Ik kreeg de gezichtsmasage en kwam helemaal ontspannen thuis!