Ik heb de afspraak als heel prettig ervaren. Er was een vriendelijke sfeer en er werd goed naar mij geluisterd. Daarnaast kreeg ik deskundig en passend advies, wat ik erg waardeerde. Bedankt voor de fijne service!
Hanifah •3 maanden geleden
Geverifieerde review
She is the best , my eyebrows are so perfect
Cristina •5 maanden geleden
Geverifieerde review
Geweldig zo als altijd 🙏🏾
Zuhra•6 maanden geleden
Geverifieerde review
Very professional and Vecile super nice 😊
Cristina •6 maanden geleden
Geverifieerde review
Heel blij met mijn nieuwe wimpers! Ze zitten perfect en zien er supernatuurlijk uit.
Prachtig resultaat! Nooit meer mascara nodig
fijne service en mijn wimpers zijn echt on point!😍