awesome work Vanna, was nice to meet you. my nails are perfect!
Behandeling door Staff 3•Builder gel manicure
Ilaria•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Great pedicure! Vanna was very sweet, and the treatment was very relaxing.
Behandeling door Staff 3•Pedicure
Maaike•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik ga al heel lang naar nagelstudio's en ben ook al in diverse salons geweest. Nog nooit was mijn ervaring zo positief als bij deze salon. In een sfeervolle omgeving had de behandeling een rustgevend effect op mij. Daarnaast was het ook een geweldige ervaring dat Mari begreep wat ik graag wilde en dat ze heel vakkundig, professioneel en uiterst vriendelijk aan deze wens heeft voldaan. Kortom superblij met het resultaat en de ervaring. Zeker voor herhaling vatbaar.
Behandeling door Annita•Nagelversteviging
Helga•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
mari was great! will surely come again. thanks for the beautiful nails.