Hele lieve mensen in de salon, mijn biab is alleen een beetje bobbelig aangebracht en ik vond de kleur van mijn nagels niet mooi. De salon had weinig keuze, en geen “echte” nude kleur voor french
Behandeling door Carolina•
Builder gel manicureToon alles…
Sanne•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Zeer tevreden. Snel, zorgvuldig, vriendelijk en heel secuur.
Behandeling door Staff 3•Gellak manicure
Juke•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Was super!
Behandeling door Annita•
Builder gel manicureToon alles…
GMI•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Second time here and again a great experience. Very relaxing vibe and great results.
Behandeling door Annita•
PedicureToon alles…
Cornalie•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Caring experienced master Nienke made miracle! Highly recommended beauty salon