Great experience! Very professional and nice. The results are beautiful, I recommended them to all my friends
Behandeling door Carolina•Acrylnagels
Elsa•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
5/5 experience! Everything was great, Nienke was super polite and kind to sort out everything with me before my appointment, Rojin was excellent, a great technician, BIAB and extension look perfect, so natural and I got exactly what I asked for.*****
Behandeling door Staff 2•Nagelversteviging
Christina•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
She was amazing and very careful and kind
Behandeling door Staff 2•Builder gel manicure
Amanda•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
als je er wat later bent om welke reden dan ook verzet beter die afspraak want je krijgt snel wat je gedaan wilt maakt niets uit hoe het eruit zal.zien. zolang ze maar niet achter lopen dat is belangrijker voor ze heb ik opgemerkt.
Behandeling door Carolina•Builder gel manicure
O.o•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Vanna was great, asked me my nail goals and adapted to my requests. Will definitely visit again!