The experience overall was good but unfortunately my manicure started chipping on the second day…
Behandeling door Annita•
Nail artToon alles…
Tina•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Net deze salon ontdekt (woon in de buurt) en zo blij mee! Fijne sfeer, hygiënisch, vakkundig en goede producten. Echt prachtig resultaat van mijn BIAB. Niet eerder zo mooi gehad.
Behandeling door Annita•
Builder gel manicureToon alles…
Maaike•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
M’n nagels zijn heel mooi geworden, ben erg tevreden!
Behandeling door Carolina•Builder gel manicure
NB•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Amazing, staff very friendly and welcoming. My pedicure was the best.
Behandeling door Annita•Pedicure
Mitzi•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Mari did an INCREDIBLE job!! I will absolutely be going back again, my nails are perfection!