Mari was so friendly, professional and gentle - a very interesting person to talk to. I also loved my entire pedicure experience - my toes are so clean, already booked another session in 3 weeks.
Behandeling door Annita•Pedicure
Christiana•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Mijn nagels zien er heel mooi uit. Manicure is goed en nauwkeurig uitgevoerd. Helaas is de organisatie wat minder en werd ik verward met een andere klant waardoor mijn behandeling wat duurder uitviel dan gepland. Ik moest iets bijbetalen.
Behandeling door Carolina•Manicure
Joy•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Fijne sfeer, erg schoon en een mooi resultaat! Erg blij mee.
Behandeling door Annita•Pedicure
Femke•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Vanna is a very skilled nail artist and applied biab on my nails with an eye for detail. She is also a sociable and talkative person so the 75 min treatment won't be spent in silence!
Behandeling door Staff 3•Nagelversteviging
Marije•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Excellent manicure. Great attention to detail and lovely overall experience