Erg tevreden met de pedicure: mooie nagels als resultaat. Hygiene ook goed wat niet altijd vanzelfsprekend is in Amsterdam.
Behandeling door Carolina•Pedicure
Delphine•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Mooie nagels (veel keuze uit kleuren!) en vriendelijk geholpen
Behandeling door Carolina•Pedicure
Delphine•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
I always leave with a smile and the perfect polished nails. Anastasia certainly knows how to create the most perfect and natural looking biab, no bulk at all 🤍 my 3rd appointment is already in the agenda before leaving the salon, that’s how exceptional it is.
Behandeling door Carolina•Builder gel manicure
Denise•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Everything was very good, the place, the nail artist, the pedicure looked super cute. I’ll definitely come back!
Behandeling door Staff 3•Pedicure
Gaby•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Great experience. I had the best pedicure in Amsterdam so far. Anastasia was great!