Wat een heerlijke behandeling! Had een duo behandeling geboekt samen met mijn moeder. We werden supervriendelijk ontvangen en de massages waren erg goed. Professionele masseuses die weten wat ze doen! Ik kom zeker nog een keer terug samen met mijn moeder!
Duo-massage
Monique•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Top service!
Michelle•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Mijn eerste massage bij Fair Wellness.
Hele goede ervaring. De massage was effectief en de masseur wist de pijnpunten precies te vinden. Vakkundig en ontzettend vriendelijk. Voor herhaling vatbaar.
Brit•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
I had two great massages at fairwellness. Both lady’s were very friendly, experienced & gave me one of the best massages I had in a while. I highly recommend fair wellness