Een top massage, en heel erg aangepast op mijn persoonlijke situatie! Ze nemen echt de tijd om er een ervaring van te maken...
Dalila•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
My husband & I went for a massage for our anniversary and it was phenomenal. We both felt very relaxed after the massage and the staff were very welcoming (esp. Chandra & Calissa). We would definitely go again and we highly recommend their service!
Duo-massage
Nishika•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik ga hier altijd blij en ontspannen de deur uit. Bedankt weer!