Super fijn geholpen. Alle haren weer weg gelukkig en echt een aanrader
Anita•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Heel erg blij met mijn wimpers! Super fijn behandeld en gezellig ;)
Behandeling door Fari Felicia•Wimpers en wenkbrauwen
Anne•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Fari Felicia is echt de allerbeste! Ondanks dat waxen niet het meest prettige gevoel is maakt ze er altijd een feestje van. Heel blij met jouw service!
Manouk•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd een fijn moment
Ingrid•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik vond het super fijn en heb geleerd hoe ik een professionele look bij mij zelf kan maken. Felicia is erg vriendelijk en ik voel me welkom bij haar. Geen spijt dat ik de workshop heb gedaan.Top!!!!!