De service van Fari is geweldig! Ik ga altijd weg met een glimlach op m’n gezicht. Keep it up powerwoman.
Micheline•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Geweldige ervaring, mooi eindresultaat en professioneel
Cham•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Heel snel en professioneel, mooie wenkbrauwen, gladde gezicht.
Florisia•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Geweldig!!!!
Natasja•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Geweldig! Was heel fijn. En Fari is zo ontzettend lief en zorgzaam. We hebben enorm gelachen en fijn gesproken met elkaar terwijl alle haren verwijderd werden hahaha bedankt en tot de volgende keer