Altijd fijn om hier te komen! Daarnaast super tevreden en alles is altijd goed schoon. Vandaag ook weer fijn geholpen door de nieuwe collega! Leuke dames die zorgen voor een momentje van rust. Aanraders!
Angela•21 dagen geleden
Geverifieerde review
⭐⭐⭐⭐⭐
Vandaag voor het eerst een waxbehandeling gehad en ik ben ontzettend tevreden! De behandelaar deed haar werk echt heel goed en stelde me meteen op mijn gemak. We konden gezellig kletsen tijdens de behandeling, waardoor de tijd voorbij vloog. Alles werd professioneel en zorgvuldig uitgevoerd. Zeker een aanrader voor iedereen die een fijne en deskundige behandeling zoekt. Ik kom hier zeker vaker terug!
Aasma•22 dagen geleden
Geverifieerde review
Was mijn eerst keer en wat een fijne en prettige ervaring. Erg tevreden en kom zeker terug
Kim•23 dagen geleden
Geverifieerde review
Super gezellige en behulpzame personeel!
Dit laat je ook echt op je gemak voelen.
Altijd tevreden over de behandelingen.
Sibel•ongeveer 1 maand geleden
Geverifieerde review
Schone ruimte, goed behandeld. Leuk gekletst dus dan voel je het minder haha! Overal erg goed.