De reviews zijn geschreven door klanten na hun bezoek.

4,9
65 reviews

Filter op behandeling

Reviews filteren

Behandeling

Filter op beoordeling

Beoordeling
Filter op beoordeling

Geverifieerde reviews

Geschreven door onze klanten, zodat je weet wat je kunt verwachten bij elke salon.
Vriendelijke ontvangst en kleine,maar mooie ruimte.
Super fijne afspraak zoals altijd. Femke neemt echt de tijd om het er allemaal zo mooi mogelijk uit te laten zien. Een hele fijne rustige sfeer en super blij met het resultaat!
Fem heeft me wimpers weer heel mooi gezet :)
Fem heeft m’n wimpers weer zo mooi gedaan! Heel blij mee☺️
Wat een fijne ontdekking, deze nieuwe salon! Femke heeft al flink wat jaren in een salon elders opgedaan, en dat merk je. Professioneel in haar handelen, een prettige en ontspannen sfeer en ik ben heel blij met het resultaat. Meteen een vervolgafspraak gemaakt!