Vriendelijke ontvangst en kleine,maar mooie ruimte.
Behandeling door Femke•Vrouwen harsen - gezicht
Nicole•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Super fijne afspraak zoals altijd. Femke neemt echt de tijd om het er allemaal zo mooi mogelijk uit te laten zien. Een hele fijne rustige sfeer en super blij met het resultaat!
Mara •meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Fem heeft me wimpers weer heel mooi gezet :)
Sharon•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Fem heeft m’n wimpers weer zo mooi gedaan! Heel blij mee☺️
Sharon•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Wat een fijne ontdekking, deze nieuwe salon! Femke heeft al flink wat jaren in een salon elders opgedaan, en dat merk je. Professioneel in haar handelen, een prettige en ontspannen sfeer en ik ben heel blij met het resultaat. Meteen een vervolgafspraak gemaakt!