De reviews zijn geschreven door klanten na hun bezoek.

4,9
65 reviews

Filter op behandeling

Reviews filteren

Behandeling

Filter op beoordeling

Beoordeling
Filter op beoordeling

Geverifieerde reviews

Geschreven door onze klanten, zodat je weet wat je kunt verwachten bij elke salon.
Een ontzettend fijne wimperbehandeling gehad. Femke is duidelijk zeer ervaren en neemt de tijd om stap voor stap uit te leggen wat ze doet en waarom. Dat voelt heel prettig en proffesi. Haar salon is prachtig en straalt rust uit. Ik kom zeker terug!
Jonge vrouw die weet wat ze doet. Verstaat haar vaak. Lang niet zo eenntopper gehad erg blij mee ik zou zeggen maak een afspraak met haar echt fijn
Prachtig natuurlijke wimperextensions, fijne sfeer, Femke is heel kundig
Hele fijne gezichtsbehandeling gehad. Fijne producten, ontspannen sfeer. Ik kom zeker terug.
Zalige ontspannende behandeling! Erg genoten en kom snel weer!