Een ontzettend fijne wimperbehandeling gehad. Femke is duidelijk zeer ervaren en neemt de tijd om stap voor stap uit te leggen wat ze doet en waarom. Dat voelt heel prettig en proffesi. Haar salon is prachtig en straalt rust uit. Ik kom zeker terug!
Behandeling door Femke•Wimperlifting
Linda•ongeveer 2 maanden geleden
Geverifieerde review
Jonge vrouw die weet wat ze doet. Verstaat haar vaak. Lang niet zo eenntopper gehad erg blij mee ik zou zeggen maak een afspraak met haar echt fijn
Behandeling door Femke•Wenkbrauwen harsen
Brigitte•2 maanden geleden
Geverifieerde review
Prachtig natuurlijke wimperextensions, fijne sfeer, Femke is heel kundig
Behandeling door Femke•Wimperextensions
Mascha•2 maanden geleden
Geverifieerde review
Hele fijne gezichtsbehandeling gehad. Fijne producten, ontspannen sfeer. Ik kom zeker terug.
Behandeling door Femke•Facials / Gezichtsbehandelingen
Veronique•3 maanden geleden
Geverifieerde review
Zalige ontspannende behandeling! Erg genoten en kom snel weer!