Fijne behandeling gehad. Meerdere salons in Haarlem geprobeerd en nu eindelijk eentje gevonden waar ik tevreden over ben. Er heerst een rustige sfeer en Femke gaat hygiënisch te werk. Aanrader!
Behandeling door Femke•Wimperlifting
Emma•7 maanden geleden
Geverifieerde review
Wat een mooie wimpers!! prachtig! en een leuke meid.
Behandeling door Femke•Wimperextensions
Angela•8 maanden geleden
Geverifieerde review
Fijne salon bij Femke & prachtige wenkbrauwen (brow lamination). Worden mooi in model gebracht, geverfd en gewaxt.
Gea •8 maanden geleden
Geverifieerde review
Altijd mooi resultaat met de lashlift! Dankjewel Femke