De reviews zijn geschreven door klanten na hun bezoek.

4,9
65 reviews

Filter op behandeling

Reviews filteren

Behandeling

Filter op beoordeling

Beoordeling
Filter op beoordeling

Geverifieerde reviews

Geschreven door onze klanten, zodat je weet wat je kunt verwachten bij elke salon.
Fijne behandeling gehad. Meerdere salons in Haarlem geprobeerd en nu eindelijk eentje gevonden waar ik tevreden over ben. Er heerst een rustige sfeer en Femke gaat hygiënisch te werk. Aanrader!
Wat een mooie wimpers!! prachtig! en een leuke meid.
Fijne salon bij Femke & prachtige wenkbrauwen (brow lamination). Worden mooi in model gebracht, geverfd en gewaxt.
Altijd mooi resultaat met de lashlift! Dankjewel Femke
Weer super blij, zoals altijd. Dank je wel,🤗
5
1
5
6
7
11
7