Niet wat ik verwacht had. De salon is versleten en vies, de kappers zijn niet bijzonder vriendelijk. Het kapsel voor deze prijs is verschrikkelijk, ik zie eruit als een wolf. Ik had het zelf beter kunnen doen. Uiteindelijk heb ik zelfs meer betaald dan online vermeld, omdat mijn haar vijf minuten verwoed werd geföhnd.
Vrouwen knippen
Anoniem•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Fidel is hands down the best hairdresser in the country. Very talented, creative, honest and fun to talk to. Definitely coming here again and again.
Styling door Fidel 🇨🇴•Mannen knippen
Karim Kabbani•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Always a pleasure - Wilson is great
Mannen knippen
Eliseo•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Really good haircut and personal touch!
Vrouwen knippen
Viktoria Serdjoek•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Very happy with my haircut, it was perfect both times I went so far. Wilson is really nice.