Nam er goed de tijd voor. Niet gehaast en erg goed in vorm gebracht
Behandeling door Katerina•Wenkbrauwen - threaden
Kim•4 maanden geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Great!
Behandeling door Katerina•Wimpers en/of wenkbrauwen verven
Leah•4 maanden geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Все очень понравилось! Спасибо большое Кате за реснички☺️
Anna•5 maanden geleden
Geverifieerde review
Amazing work girls! The best nails ever! Thank you ☺️
Виктория •5 maanden geleden
Geverifieerde review
Mariana did an excellent job! She is very meticulous and careful to get everything perfect. She’s very welcoming and friendly and does great work. Thank you!