De medewerkster was aardig, maar na vertrek lagen mijn 2 tenen open en was de nagellak al beschadigd. De medewerkster gaf al aan dat als dit laatste zou gebeuren ik terug moest komen, maar aangezien ik erg ontevreden ben over mijn pijnlijke tenen zag ik dat niet zitten.
Behandeling door Hoezan•Pedicure
Wendela•bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Helemaal tevreden!
Behandeling door Firozeh•Wenkbrauwen - threaden
Corine•bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik kom al een tijdje bij Firozeh (vaker) vanwege mijn wenkbrauwen en ik ben tevreden. De laatste keer moesten ze ook mijn oksels ontharen en omdat mijn allereerste keer was, was het pijnlijk. Zeker wel. Maar het is echt een aanrader!
Behandeling door Hoezan•
Vrouwen harsenToon alles…
Monika•bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Nagels zijn gratis opnieuw gedaan met heel veel geduld en aandacht, lieve mensen!
Behandeling door Firozeh•Gellak manicure
Josephine•bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Firozeh neemt echt de tijd voor je en luistert goed naar wat je wilt. Dat geeft een welkom gevoel en een mooi resultaat. Als je niet tevreden bent mag je altijd terugkomen - ook dat is echte service!
Behandeling door Firozeh•Wimpers en/of wenkbrauwen verven