Heerlijk rustgevend en snel behandeld. Er staat een kabbelend muziekje op, Firozeh is heel vriendelijk en kundig. En mijn wenkbrauwen zien er weer netjes uit. Al met al een fijne ervaring en ik kom zeker terug!
Behandeling door Firozeh•Wenkbrauwen - threaden
Lauren•ongeveer 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Super goed .
Enorm tevreden, lieve eigenaresse en kom graag terug
PedicureToon alles…
Tilly•ongeveer 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Top
Behandeling door Hoezan•Wenkbrauwen - threaden
Elise•ongeveer 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Firozeh is zeer kundig en werkt snel, de behandeling verliep daardoor vlot en vrij pijnloos. Zeker een aanrader dus.