Bedankt Firozeh, zoals altijd weer superblij met mijn wenkbrauwen!
Behandeling door Firozeh•Wenkbrauwen - threaden
Mina•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Een verkwikkende gezichtsbehandeling. Een aanrader!
Behandeling door Hoezan•Facials / Gezichtsbehandelingen
Lisette•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik heb een heeerlijke behandeling gehad! Op de behandeling zelf heb ik niks aan te merken. Het enige verbeterpunt vind ik dat de salon iets sfeervoller zou kunnen zijn. Bijvoorbeeld een rustgevend muziekje, gedimd licht, brandende kaarsjes en zachtere kleuren.
Behandeling door Firozeh•Facials / Gezichtsbehandelingen
Anoniem•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Nog nooit naar een beauty salon geweest. Werd eens tijd voor een manicure en wilde al een tijdje me wenkbrauwen laten epileren en verven. Dus op internet gezocht naar beoordelingen van salons in Leiden en kwam deze als de beste uit. De eigenaresse is super lieve vrouw met veel ervaring dat merk je gelijk. Super fijn geholpen en kom zeker nog eens terug.
ManicureToon alles…
Wendy•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Firozeh weet wat ze doet en geeft super advies. Al meerdere keren bij haar geweest en het is altijd naar wens. Ze neemt ook echt de tijd voor je en past de behandeling aan op jouw wensen. Ik ga niet meer naar iemand anders!