Hele fijne ervaring en ik ben heel tevreden. Hoezan was ontzettend vriendelijk en heel professioneel. Ik kom zeker terug!
Behandeling door Hoezan•
Wenkbrauwen - threadenToon alles…
Merijn•bijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Very happy with my pedicure! Firozeh did a good job, its my second time at her salon. She is nice and friendly and takes her time to ensure a good result. Will return again!
Behandeling door Firozeh•Pedicure
Teodora•ongeveer 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Hele fijne salon met erg kundige en aardige medewerkers