Again it was a great experience. Highly recommend.
Behandeling door Hoezan•Gezicht threaden
Ankita•meer dan 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik werd 15 minuten later geholpen dan dat ik mijn afspraak had geboekt. Ze legde me wel netjes uit dat haar vorige klant te laat was gekomen en zij daardoor ook weer uit liep.
Tip: bel eventjes om te vertellen dat je uitloopt. Ik woon om de hoek en dan was ik gewoon iets later gekomen.
Verder goed ontvangen, zeer vriendelijk en ben goed geadviseerd voor het verven van mijn wimpers.
Behandeling door Firozeh•Wimpers en/of wenkbrauwen verven
Ellen•meer dan 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd fijn! Heel professioneel, superaardig en je gaat echt mooi en ontspannen weg. Ik blijf terugkomen, want geen betere
Behandeling door Firozeh•
Facials / GezichtsbehandelingenToon alles…
Iris•meer dan 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Zeer fijne afspraak, gezellig gekletst, mooie nagels en zelfs een kerstbedankje! Helemaal blij en ik kom zeker terug!