Ze deed alles naar mijn wens , ik wou zelf mijn wenkbrauwen een beetje dik houden en dat deed ze ook , maar kon t toch weer mooi epileren . Ben te vreden !
Behandeling door Firozeh•Wenkbrauwen - threaden
Anoniem•meer dan 6 jaar geleden
Geverifieerde review
This is my second pedicure with them. Very thorough and careful. This time I got gel- and it looks great.
Behandeling door Firozeh•Pedicure
Sara•meer dan 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Nvt
Behandeling door Firozeh•Manicure
Shanna•meer dan 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Een hele fijn ervaring gehad! Zeker aan te raden!! :)