Ontzettend lieve medewerkers maar helaas zijn mijn nagels niet naar wens. Ik had een shellac behandeling. Helaas overal putjes, stukjes overgeslagen en lucht bolletjes. Ik ga mijn nagels niet weer hier doen, jammer.
Wimpers en/of wenkbrauwen vervenToon alles…
Laura•bijna 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Was goed
Behandeling door Hoezan•
OntspanningsmassageToon alles…
Karin•bijna 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Precies wat ik nodig had
Behandeling door Hoezan•Rug-, schouder- en nekmassage
Anoniem•bijna 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Fijne salon, vriendelijk personeel, prachtige nagels. Ik ben blij.