Firozeh is altijd zeer vriendelijk en neemt de tijd voor je afspraak.
Behandeling door Firozeh•
Facials / GezichtsbehandelingenToon alles…
Anoniem•meer dan 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Very friendly and great manicure!
Behandeling door Firozeh•Manicure
lory•meer dan 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Firozeh heeft me prachtige nagels gegeven voor kerst. Op een paar nagels had de gellak niet goed gepakt tijdens de behandeling en dat werd door Firozeh meteen opnieuw gedaan. Ik liep met perfecte nagels naar buiten! Na 2,5 week zit de nagellak er nog steeds (bijna) helemaal netjes op!
Behandeling door Firozeh•Manicure
Inge•meer dan 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik vond de microdermabrasie behandeling geweldig. Was helemaal tevreden en ga binnenkort weer terug voor hetzelfde behandeling.