Ik ben heel leuk ontvangen en de behandeling was fijn. Ik kreeg uitleg over wat er ging gebeuren, maar kon ook ontspannen en netflixen op de lekkere ligstoel :)
Behandeling door Firozeh•
PedicureToon alles…
Karolina•bijna 8 jaar geleden
Geverifieerde review
Ok
Behandeling door Firozeh•Wenkbrauwen - threaden
Özge•bijna 8 jaar geleden
Geverifieerde review
Zoals alstijd weer een erg prettig behandeling gehad, met een prachtig resultaat! In het half jaar dat ik hier klant ben, ben ik altijd tevreden thuis gekomen.
Behandeling door Firozeh•Wenkbrauwen - threaden
Jet•bijna 8 jaar geleden
Geverifieerde review
Best pedicure I have had in quite sometime. Thank you!
Behandeling door Firozeh•Pedicure
Kellie•bijna 8 jaar geleden
Geverifieerde review
As always Firozeh did an excellent job and managed to fit in both my wax and my pedicure so I could go on holiday feeling great - thank you !