Very friendly and professional. I enjoyed it !! Definitely a returning customer!!
Behandeling door Firozeh•Gellak manicure
Angeliki•ongeveer 8 jaar geleden
Geverifieerde review
Behandeling mircodermabrasie was voor mij nieuw. Het werd goed en duidelijk uitgelegd en ik voelde mij op mijn gemak en de behandeling was prettig. Mijn gezicht voelde na de behandeling fijn en ik heb mijn volgende afspraak alweer gepland.
Behandeling door Firozeh•
Facials / GezichtsbehandelingenToon alles…
Bonny•ongeveer 8 jaar geleden
Geverifieerde review
Superfijne pedicure en heel aardig geholpen.
Behandeling door Firozeh•Pedicure
D•ongeveer 8 jaar geleden
Geverifieerde review
Als altijd heel fijn, sinds ik hier kom nooit meer naar andere schoonheidsspecialiste gegaan.
Behandeling door Firozeh•
Wenkbrauwen - threadenToon alles…
Gemma•ongeveer 8 jaar geleden
Geverifieerde review
Firozeh is a very talented beautician and a pleasant person. She takes a lot of effort to ensure you leave her salon happy with the treatment! I will definitely visit again! Echt een aanrader!