Ik was te laat en toch werd ik op een warme en vriendelijke manier ontvangen. Ze is heel secuur en werkt met rust. Totaal ontspannen en blij weer naar huis :) Tot de volgende keer!
Behandeling door Firozeh•Wimpers en/of wenkbrauwen verven
Sammy-Liz•ongeveer 8 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd prima!
Behandeling door Firozeh•Wenkbrauwen - threaden
Anoniem•ongeveer 8 jaar geleden
Geverifieerde review
Vriendelijke ontvangst, zeer kundig en snel. Ze geeft ook tips. Kom er zeker weer terug!
Behandeling door Firozeh•Wenkbrauwen - threaden
Angela•ongeveer 8 jaar geleden
Geverifieerde review
Very nice and professional personnel, beutiful atmosphere inside. Recommend it!
Behandeling door Firozeh•Pedicure
Marina•ongeveer 8 jaar geleden
Geverifieerde review
Firozeh is heel professioneel en zij is heel zorgvuldig. Ze is een echte vakvrouw.