Ik krijg wat ik wil, Maar soms is het een beetje te kort. Dat vind ik wel jammer. Of ik vraag om de zijkanten te houden maar dan knipt je een beetje te hoog dus dan heb ik die zijkanten niet meer.
Styling door Jeff.cuts.•Mannen knippen
Fano•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Honderd op honderd
Styling door Barber Inne•Mannen knippen
Ahmed•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Super goed geknipt hele relaxed sfeer goeie prijzen
Styling door Barber Inne•Black hair - mannen knippen
Marcus•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Marlon super goeie kapper fuckt je nooit op zet je altijd goed
Styling door Marlon Landbrug•Mannen knippen
Yvo•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Bij elk van de jongens die hier werken zit je goed. Normaal gesproken vast bij Amos maar als er iemand een keer ziek is/op vakantie is etc kan je er van uit gaan dat je zorgvuldig en vakkundig wordt opgevangen door een van de andere kappers zoals ook nu bij Jeff. 10/10