Ik ben Carlos Winkel en 11 jaar , ik vind het hier heel gaaf om geknipt te worden.
De kappers zijn heel goed , aardig en coole gasten.
Mn haar wordt heel goed geknipt en me vader die wacht krijgt ook een glas water . Ze draaien ook heel goeie muziek.
Zou ook hier heen gaan .
Groet Carlos
Styling door Barber Inne•Mannen knippen
Wouter•12 maanden geleden
Geverifieerde review
Altijd goeie service 💯
Styling door Marlon Landbrug•Black hair - mannen knippen
Ablel•12 maanden geleden
Geverifieerde review
Jeff is unbelievable. He can do everything you want: cut your hair, sing a song, he will even make you some food. Great guy.