Adriana is een hele vriendelijke en vakkundige vrouw. Ik voelde me meteen bij haar op mn gemak, dus dat is een groot pluspunt.
Behandeling door Adriana•
Vrouwen harsen - benenToon alles…
Sophie•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Super blij met mijn wenkbrauwen! Ze heeft ze prachtig gedaan en nam echt de tijd om alles perfect in vorm te krijgen. Daarnaast gaf ze me ook hele goede tips Ik kom zeker terug!
Behandeling door Adriana•Wenkbrauwen - threaden
Yara•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd top! Adriana is ook heel vriendelijk en gezellig.
Behandeling door Adriana•Wenkbrauwen - threaden
Amina•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
In een woord TOP
Behandeling door Adriana•
Vrouwen harsen - gezichtToon alles…
Judith•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Erg vriendelijk en zeer vakkundig. Ik ben erg tevreden en raad flora waxsalon zeker aan.