Het was weer een genot om bij Adriana te zijn en na afloop een heerlijk fijn en schoon mooi resultaat te zien na het waxen.
Dank je wel lieve Adriana voor de behandeling en tot een volgende keer.
Behandeling door Adriana•Mannen harsen
Nico•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Onwijs aardig en gaat heel netjes te werk! Neemt echt de tijd voor je.
Behandeling door Adriana•Wenkbrauwen lamineren
Pryanka•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Helemaal prima! Heel aardig een mij naar rust gesteld. Snel een efficiënt,precies wat ik wilde. Tot de volgende keer.
Behandeling door Adriana•Mannen harsen
Ry•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Great
Behandeling door Adriana•Vrouwen harsen - gezicht
Martina•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Adriana is zo goed in haar werk! Heel deskundig. Geweldig resultaat! Ik ben weer blij met mijn mooie wenkbrauwen en wimpers!