Superfijne behandeling! Elisa neemt altijd alle tijd, geeft goed advies, is zeer deskundig en weet voor alle voetproblemen een oplossing. Ik ga altijd weer met blije voetjes naar huis!
Behandeling door Elisa
Linda•bijna 8 jaar geleden
Geverifieerde review
zeer aan te raden! professioneel en fijn
Behandeling door Elisa
Sanne van Galen•bijna 8 jaar geleden
Geverifieerde review
Alles verliep prima! Elisa is een heel fijn persoon en zeer professioneel!
Behandeling door Elisa
Ivonne•bijna 8 jaar geleden
Geverifieerde review
Prima pedicure & shellac behandeling. Moet nog effe wennen aan het feit dat het een droge pedicure is. Voetjes worden niet een een badje gedompeld. Maar het resultaat mag er zeker zijn.
Behandeling door Elisa
Deborah•bijna 8 jaar geleden
Geverifieerde review
Bij Elisa in de stoel te zitten is altijd fijn, zij werkt goed, netjes en met zachte hand.