I have been a
For several years already I have been a very satisfied client of this beauty salon. Every six weeks I visit Simmy for a pedicure and a facial , which is carried out in a most professional, friendly and welcoming atmosphere. I recommend her to anyone looking looking for a good basic treatment at honest prices!
Wendy •5 dagen geleden
Geverifieerde review
Amazing, very professional. Excellent result. Definitely will go back again
Behandeling door Simi•HD Wenkbrauwen
Chrysa•8 dagen geleden
Geverifieerde review
Zeer vriendelijk zeer ervaren heel veel gexuldweet zeer zeker waar ze mee bezig is beveel haar ook heel erg aan
Behandeling door Simi•Pedicure
Rudi•9 dagen geleden
Geverifieerde review
Ik ben prima geholpen!
Ed•11 dagen geleden
Geverifieerde review
Ben weer helemaal blij met mijn pedicure behandeling. Mijn voetjes zijn klaar voor de zomer.