Snel en goed geknipt! Was weer heel gezellig😘🌹
Goede verzorging leuke en fijne gesprekken en de gastvrouw is zeer vriendelijk en open en gastvrij
Wat een prachtige eigen zaak en ik kon de volgende dag terecht ondanks de drukte, Charlotte is heel flexibel en knipt goed en gezellig!
Goede gastvrijheid, goed met kindjes
Altijd gezellig, en met mooie nagels weer naar buiten.
Toon meer reviews...