Fris. Cityspa Reviews

De Rede 46, 8251EW Dronten

Check beschikbaarheid en boek online

De reviews zijn geschreven door klanten na hun bezoek.

5,0
378 reviews

Filter op behandeling

Reviews filteren

Behandeling

Filter op beoordeling

Beoordeling
Filter op beoordeling

Geverifieerde reviews

Geschreven door onze klanten, zodat je weet wat je kunt verwachten bij elke salon.
Het is altijd heerlijk de behandeling die ik heb bij Karin! Ik kijk er altijd weer naar uit. Professioneel, ontspannend en gezellig. Graag tot de volgende keer!
Ben meer dan tevreden met Kelly, maar dat weten jullie nu toch al wel
top ontsannen gezellig
Dit was de eerste keer dat ik voor een behandeling bij jullie kwam . Kelly heeft het super uitgelegd ,gevraagd wat ik wilde etc. Dus vervolg afspraak gemaakt
Weer een heerlijke ontspannen behandeling gehad.
14
1
14
15
16
59
16