Ben echt enthousiast over het gebruik van jullie producten echt heerlijk
Nancy•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Heerlijke behandeling!
Jaqueline•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd heerlijk!!
Thu-Ha•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Deskundige en plezierige behandeling
Evelien•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Het betrof mijn eerste afspraak bij Esther en ik vond haar super vriendelijk, kundig en ik merkte meteen verschil na mijn afspraak! Mijn huid is een stuk gladder en voelt prettig aan.