Een wimperlash bij Kelli (naam goed geschreven? is echt zo fijn ! Met veel zorg en aandacht doet zij deze behandeling. En met super mooi resultaat.
Ik kan er weer tegen de komende weken. Tot gauw weer! Liefs
Petra•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Zoals altijd was het weer top.
Marije•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Prima behandeling,
Gea•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Behandeling Level 3 is een aanrader.
Super goede producten en heel ontspannend. Ze was erg volledig en secuur te werk gegaan.
Ben ook benieuwd de Levels 4 en 5!