Zeer goed bevallen. Wat was het heerlijk om zo verwend te worden. Juiste persoonlijke ontvangst door Kelly. Daardoor voelde ik me meteen thuis
Mien•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Karin is een fijne, deskundige schoonheidsspecialiste voor mij. En het is altijd gezellig.
Thea•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Echt heerlijk, ik doe deze treatment op maandelijkse basis! Goed advies voor mijn huidtype gekregen hierbij!
Joyce•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Heel fijn geholpen en een lekkere gezichtsbehandeling. Zeker een aanrader
Robin•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik werd heel fijn geholpen. Een rustige jongedame die vooral rust UITSTRAALT. De behandeling voelde goed aan en ben zeer tevreden, ga ook zeker weer terug