Ik kom al jaren bij Esther en Fris cityspa. Elke keer een feestje. Hele fijne mensen en sfeer. En de behandeling bij Esther is heel fijn. Esther weet onwijs veel van de huid en wat nodig is. Ze geeft goed advies en na de behandeling is mijn huid altijd echt goed opgepept.
Geert•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
De behandeling was weer fantastisch. Fris is echt top! De dames zijn allemaal super en er hangt altijd een leuke gezellige sfeer!
Jasmijn•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Erg blij met mijn wenkies. Top bij Kellie
Kim•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd fijn bij Karin! Je wordt goed verzorgd en ze is zo kundig.
En heeft gouden handen!
Sandra•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Nou de aandacht die jullie hebben voor je klanten. De goede en duidelijke adviezen. De sfeer de behandeling natuurlijk. Kortom heerlijk!!!