Fris. Cityspa Reviews

De Rede 46, 8251EW Dronten

Check beschikbaarheid en boek online

De reviews zijn geschreven door klanten na hun bezoek.

5,0
378 reviews

Filter op behandeling

Reviews filteren

Behandeling

Filter op beoordeling

Beoordeling
Filter op beoordeling

Geverifieerde reviews

Geschreven door onze klanten, zodat je weet wat je kunt verwachten bij elke salon.
Ik kom al jaren bij Esther en Fris cityspa. Elke keer een feestje. Hele fijne mensen en sfeer. En de behandeling bij Esther is heel fijn. Esther weet onwijs veel van de huid en wat nodig is. Ze geeft goed advies en na de behandeling is mijn huid altijd echt goed opgepept.
De behandeling was weer fantastisch. Fris is echt top! De dames zijn allemaal super en er hangt altijd een leuke gezellige sfeer!
Erg blij met mijn wenkies. Top bij Kellie
Altijd fijn bij Karin! Je wordt goed verzorgd en ze is zo kundig. En heeft gouden handen!
Nou de aandacht die jullie hebben voor je klanten. De goede en duidelijke adviezen. De sfeer de behandeling natuurlijk. Kortom heerlijk!!!
48
1
48
49
50
59
50