Hele fijne behandeling! Heerlijke massage ook nog. Top gedaan!
Jaqueline•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik ben weer opgeknapt!
Lizet•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Zoals altijd genoten 🤍
Robin•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Heerlijke behandeling gehad, altijd zeer tevreden. De producten waarmee gewerkt wordt en de mensen zijn zeer professioneel. Echt even tijd voor jezelf en je in de watten laten leggen. Beter kan niet!
Petra•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
De gezichtsbehandeling van 60 minuten was heel prettig. Vooral de massage erbij van hoofd, nek en schouders voelde heel ontspannend. Heerlijk om jezelf zo te laten verwennen.