Aanrader! Altijd een feest bij de lieve en vakkundige dames van Fris. Heerlijke ontspannen behandeling gehad en als herboren naar buiten. Vind het fijn dat er deskundigheid in huis is waardoor de behandeling en producten altijd passend op de persoon en situatie zijn.
Josje •meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Zoals altijd vriendelijk, ontspannen en goed.
Thea•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik ben erg tevreden over de gehele behandeling en alles eromheen, deskundig, erg ontspannen, heel fijn!
Hilda•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Het is altijd weer een ontspannende tijd om in de stoel te liggen 👍🏼