Fris. Cityspa Reviews

De Rede 46, 8251EW Dronten

Check beschikbaarheid en boek online

De reviews zijn geschreven door klanten na hun bezoek.

5,0
376 reviews

Filter op behandeling

Reviews filteren

Behandeling

Filter op beoordeling

Beoordeling
Filter op beoordeling

Geverifieerde reviews

Geschreven door onze klanten, zodat je weet wat je kunt verwachten bij elke salon.
Een kadootje
Ik neem echt veel te weinig me-time, de behandeling bij Kellie was er eentje om meteen vaker in te plannen. Ik heb echt genoten en heerlijk ontspannen. Daarnaast beschikt ze over enorm veel kennis en expertise over de huid en beantwoordt ze al je vragen met duidelijke en fijne uitleg. Ik kijk nu al uit naar de volgende behandeling!
Zoals elke keer Zeer tevreden
Heerlijke behandeling gehad, lekker ontspannen de dag verder door!
Altijd weer lekker En genieten Maar eerlijk gezegd vind ik de prijs wel erg omhoog gegaan € 5,00 dat is bijna 10% Gevolg is dan wel dat ik langere tijd tussen de behandelingen laat zitten ,jammer
5
1
5
6
7
58
7