FysioXperience | Maastricht Reviews

Porseleinstraat 3

Check beschikbaarheid en boek online

De reviews zijn geschreven door klanten na hun bezoek.

4,6
100 reviews

Filter op behandeling

Reviews filteren

Behandeling

Filter op beoordeling

Beoordeling
Filter op beoordeling

Geverifieerde reviews

Geschreven door onze klanten, zodat je weet wat je kunt verwachten bij elke salon.
Timo stelt je meteen op je gemak. Hij is rustig, superaardig, professioneel en vakkundig. Het was een heel fijne ervaring, zowel de massage als het gesprek over van alles en nog wat. Dikke vette aanrader!
Goede massage, mijn spieren zijn losser en ik voelde me op mijn gemak tijdens de massage.
Eerst werd gevraagd waarom ik een afspraak had gemaakt. Kon daardoor ook mijn probleemzone goed beschrijven. Goede massage uitleg en aardige therapeut Timo.
Timo heeft er wederom voor gezorgd dat ik de dagen na de massage vele malen mindere rugpijn ervaarde dan ervoor. Hij weet precies de pijnlijke punten in mijn rug los te krijgen waardoor ik me na de massage even een heel ander mens voel. Verder is hij heel vriendelijk en heb ik gezellige en open gesprekken met hem gehad. Ik zal zeker nog vaker terug gaan voor een massage.
Zeer vriendelijk ontvangen, luisterde naar mijn klachten. Daarna tijdens de massage leuk gesprek gehad. Massage was zeer aangenaam, pijnlijke plekken werden goed onderhanden genomen. Timo is aangename persoonlijkheid die je zeer welkom laat voelrn. Ik kom terug!