Weer een hele fijne behandeling gehad! Blij met mijn nagels.
Behandeling door Vo•Solar nagels
Anoniem•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Super weer!
Behandeling door Vo•Pedicure
Anoniem•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Vo gaat erg precies te werk. Ze kijkt netjes of alle nagels gelijk zijn en vraagt duidelijk naar het gekozen design of geeft je hierin advies. De kleine handmassage aan het einde voelt iedere keer weer als een cadeautje.
Behandeling door Vo•Solar nagels
Celine•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Very relaxing treatment, very professional technician! Thank you Vo