Behandeling door Galaxy Nails in HILVERSUM•Gellak manicure
Floor•10 maanden geleden
Geverifieerde review
Fijne pedicure, veel keuze uit mooie kleuren. Vriendelijk personeel. Bedankt weer!
Behandeling door Hao•Pedicure
Lisa•10 maanden geleden
Geverifieerde review
Echt super mooie resultaten iedere keer weer! Je wordt prettig behandeld.
Behandeling door Hao•Gellak pedicure
Jennifer•10 maanden geleden
Geverifieerde review
Had gellak and overall it was a positive experience
Behandeling door Galaxy Nails in HILVERSUM•Gellak manicure
Silvia•10 maanden geleden
Geverifieerde review
De pedicure was niet van mega hoge kwaliteit, zoals ik voorheen wel meer gewend was. De persoon die mij hielp was wel zeer vriendelijk en behulpzaam, niets aan op te merken. Enkel vond ik dat het korter duurde dan normaal en dat er een paar elementen misten: normaal worden de bovenbenen ook een beetje meegenomen en wordt er gescrubd (dit was nu niet zo). En het kon iets beter gelakt worden. Verder alsnog fijn bezoek.