Zeer onvriendelijke medewerkster. Ze werkte grof aan mijn nagels en duwde mijn nagelriemen uit elkaar met haar eigen nagels, wat pijnlijk en onhygiënisch was. Er kwam zelfs bloed. Ze was kortaf en geïrriteerd, zonder enige communicatie met mij als klant. Een erg onprettige ervaring. Ik zie in de andere reviews dat ik niet de enige ben die dit zo heeft meegemaakt. Misschien tijd dat ze hier iets aan doen, maar ik ga in ieder geval naar een andere salon.
Behandeling door Galaxy Nails in HILVERSUM•
PedicureToon alles…
Mila•11 maanden geleden
Geverifieerde review
Het is hier altijd prima. Personeel werkt vlot en netjes. Goede massagestoelen.
Behandeling door Galaxy Nails in HILVERSUM•
Gellak pedicureToon alles…
Victoria v Z.•11 maanden geleden
Geverifieerde review
Goede kwaliteit. Aardig personeel. Er is wel een meneer die soms uitschiet en dat is niet fijn.
Solar nagelsToon alles…
Victoria v Z•11 maanden geleden
Geverifieerde review
dankjewel
Behandeling door Galaxy Nails in HILVERSUM•Manicure
Lonneke•12 maanden geleden
Geverifieerde review
Prima behandeling voor gellak!
Behandeling door Galaxy Nails in HILVERSUM•Gellak manicure