Fijne pedicure en goede sfeer in de salon. De pedicure wordt met zorg uitgevoerd. Bedankt weer!
Behandeling door Hao•Pedicure
Lisa•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
super, nagels blijven super lang zitten en vind t super mooi. Dit is al mijn 4e keer dat ik dr heen ben gegaan echt top!
Behandeling door Galaxy Nails in HILVERSUM•Solar nagels
puck•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Been here twice, both times I came out with beautiful long lasting nails!
Behandeling door Galaxy Nails in HILVERSUM•Manicure
Nadhirah•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Everything went smoothly, just didn’t like to pay in cash. A bit unhandy these days
Behandeling door Hao•Gellak manicure
Adréina•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
The nails don’t look very well-finished and are quite uneven, kind of like cheap press-on nails from Primark. Other than that, the staff is friendly, but I wouldn’t get acrylic nails here again.
Behandeling door Galaxy Nails in HILVERSUM•Solar nagels